250287548
top of page
virtuell assistent

Virtuell assistent

Virtuell marknadsföringsassistent -
Effektiv hjälp för småföretag och entreprenörer

Som Virtuell marknadsföringsassistent hjälper vi småföretagare eller entreprenör som känner att de inte hinner med allt som ska göras med sociala medier, hemsida och annonser. Att anlita en virtuell assistent ger dig flexibilitet och möjligheten att få professionell hjälp med digital marknadsföring och administrativa uppgifter – utan att anställa någon på heltid.

Vi hjälper entreprenörer, små och medelstora företag och organisationer med att effektivisera sin vardag och fokusera på det som verkligen driver affären framåt.

Våra tjänster bokas med ett minimum på 3 månader - eftersom digital marknadsföring är ett långsiktigt arbete och inte går att skynda på utan det tar lite tid att bygga upp en bra och stabil grund.

Boka ett kostnadsfritt 30 minuter möte för att se om vi är den du söker som kan hjälpa dig.

Varför ska du anlita en virtuell assistent?

✔️ du betalar bara för den tid du behöver – inget mer
✔️ ingen kostnad för anställning, försäkring eller arbetsplats
✔️ vi jobbar på distans och använder våra egna verktyg
✔️ du frigör tid och kan fokusera på din kärnverksamhet

Vi specialiserar oss på sociala medier och digital marknadsföring och hjälper företag att växa online genom en smart och effektiv arbetsprocess.

virtuell marknadsassistent
virtuell assistent marknadsföring

Boka oss idag!

Vi finns här för dig!

Våra paket

Paket vi rekommenderar

Vi erbjuder flexibla paket där du bestämmer hur mycket tid du behöver varje månad. Genom Trello skapar vi en överskådlig plan för uppgifter, dokument och strategier. Du får alltid en detaljerad tidrapport där du kan se exakt vad vi jobbat med.

Klicka på boka tid för att boka ett kostnadsfritt 30 min möte för att se om vi är rätt för er!

Tjänster

Vad kan vi hjälpa ditt företag med?

Vi erbjuder tjänster inom digital marknadsföring och sociala medier. Exempel på vad vi kan hjälpa dig med:
 

✔️ underhåll & uppdatering av hemsida, webshop eller annan plattform
✔️ planering & publicering av inlägg på sociala medier
✔️ optimering av facebook & instagram
✔️ uppsättning av Linktree
✔️ skapa hashtaglistor för sociala medier
✔️ hantering av pinterest
✔️ analys av sociala medier & rapportering
✔️ bildhantering & mallar i canva
✔️ skrivande av blogginlägg och nyhetsbrev
✔️ sökordsoptimering (seo) för bättre synlighet på google
✔️ annonsering i google ads & meta
✔️ strategisk rådgivning & bollplank

Våra tjänster bokas med ett minimum på 3 månader - eftersom digital marknadsföring är ett långsiktigt arbete.

Vid uppstart debiteras en extra timme för administration, onboarding och teknisk uppsättning.

"Så nöjd och glad att jag anlitat Ulrika Andersson, Awesome media, för
loggor, webbsida och underbart content.

 

Proffsigt och snyggt! Rekommenderas!"

Jenny Westerlund, Skrivfokus samt JW förlag & utbildning

skrivfokus.se / jwforlag.se

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

virtuell marknadsassistent

Vill du veta mer? Kontakta oss!

Awesome media AB 

Webbyrå, reklambyrå och marknadsföringskonsult som ger effektiv
webbdesign & smart marknadsföring.

Org. nr: 559479-2250

BG: 535-4089

©Awesome media 2016-2025
- webbdesign av Awesome media

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • E-post
bottom of page